Când vine vorba de comunicarea cu companiile de asigurare, vom ajunge să relaţionăm mai degrabă cu un robot decât cu un angajat uman, relevă un studiu realizat de Accenture, scrie Bloomberg.

Aproximativ două treimi din asigurători folosesc deja „asistenţi virtuali“ bazaţi pe inteligenţa artificială, se arată în raportul firmei de consultanţă.

Citeşte şi:  Miliarde de telefoane mobile, ascultate de serviciile de informatii americane si britanice

Circa 85% din executivii chestionaţi în acest studiu au declarat că intenţionează să realizeze investiţii „semnificative“ în domeniul inteligenţei artificiale în următorii trei ani.

O combinaţie de presiuni asupra preţurilor şi dobânzi ultrascăzute îi obligă pe asigurători să-şi diminueze costurile pentru a-şi menţine marjele de profit.

Introducerea unui nivel în creştere de automatizare reprezintă o modalitate de a realiza acest obiectiv, satisfăcând în acelaşi timp cererea în creştere de produse digitale şi contracarând competiţia venită din partea start-up-urilor fintech care oferă la rândul lor produse de asigurare.

Citeşte şi:  Te uiţi la televizor? În curând se va uita şi el la tine

Unele dintre primele servicii care vor suferi schimbări vor fi cele operate în trecut de call centere.

Share This