„Astăzi, din păcate, a intrat politețea europeană și vor să arate că fac binele. Vor să arate superioritatea, dar în cele din urmă merg înspre a se închina diavolului celui cu doua coarne. „Să existe o religie” – îți spun, și le nivelează pe toate.

Sfinții Părinți au știut ceva atunci când au interzis legăturile cu cel eretic
Au venit și la mine unii și mi-au spus: „Toți cei care credem in Hristos, să facem o religie”.
„Asta este ca și cum am lua aur și aramă, aur de atâtea carate și toate cele ce au fost separate de el, și să le amestecăm din nou și să facem una. Este corect să le amestecăm iarăși? Întrebați un aurar: E bine să amestecăm zgura cu aurul? S-a dus atâta luptă, ca să strălucească dogma”.
Sfinții Părinți au știut ceva atunci când au interzis legăturile cu cel eretic. Dar astăzi spun: „Nu numai cu cel eretic, dar și cu budistul și cu închinătorul la foc și cu închinătorul la diavol să ne rugăm. Trebuie ca și ortodocșii să se afle la rugăciunile și conferințele lor. Este o prezență.” Ce prezență? Le rezolvă toate cu rațiunea și justifică cele ce nu se pot justifica. Duhul european crede că și problemele duhovnicești pot intra în Piața Comună.
Unii dintre ortodocși, ușori la minte, și care vor să facă proiecte, „misiune”, convoacă conferințe cu eterodocșii, ca să facă zgomot și cred că astfel vor scoate în față Ortodoxia, prin a deveni adică o salată împreună cu cei răi slăvitori.
După aceea ultra-zelotiștii încep și apucă cealaltă extremă. Smintesc greu suflete care au evlavie și sensibilitate ortodoxă. Eterodocșii, pe de altă parte, vin la conferințe, fac pe dascălul, iau tot materialul duhovnicesc bun ce-l află la ortodocși, il trec prin atelierul lor, pun vopseaua și firma lor și-l prezintă ca prototip.
Și lumea ciudată de azi este mișcată de astfel de lucruri ciudate, după care se distruge duhovnicește. Dar Domnul, atunci când va trebui, va ridica pe Marcii Evghenicii și Grigorii Palama, care vor aduna pe toți frații noștri cei smintiți, ca să mărturisească credința ortodoxă și să întărească tradiția și să dea bucurie mare Maicii noastre Biserica”.
Stareţul Paisie, din cartea „Cu durere și cu dragoste pentru omul contemporan”; ed. de Sfânta Sihăstrie a Sfântului Ioan Teologul și Evanghelistul din Souroti, Tesalonic
Trist ceea ce se întâmplă în zilele noastre! Oare ce răspuns vom da în fața Bunul Dumnezeu pentru că ne alăturăm celor care sunt în erezie?! Vai de sufletele noastre amărâte!
Cel mai mare gunoi ..iar noi al susținem mie rușine anainte a lui dumnezeu
CORNUTO!
CORNUTO!
Aceasta legătură să fie și motivul pentru care la Patriarhie și nu numai, nu se mai aude în timpul Sfintei Liturghii – Ectenia celor chemați?
Aceasta legătură să fie și motivul pentru care la Patriarhie și nu numai, nu se mai aude în timpul Sfintei Liturghii – Ectenia celor chemați?
No asta ce este nu Erezie pe fata deci sint Eretici
No asta ce este nu Erezie pe fata deci sint Eretici
No asta ce este nu Erezie pe fata deci sint Eretici
Acest „papa” e înaintemergatorul lui antihrist!! DOAMNE FEREȘTE CE AU AJUNS „păstorii noștri „!! DAR VOR RĂSPUNDE ÎN FAȚA LUI BUNUL DUMNEZEU!!!!!!!!!!!
Acest „papa” e înaintemergatorul lui antihrist!! DOAMNE FEREȘTE CE AU AJUNS „păstorii noștri „!! DAR VOR RĂSPUNDE ÎN FAȚA LUI BUNUL DUMNEZEU!!!!!!!!!!!
Acest „papa” e înaintemergatorul lui antihrist!! DOAMNE FEREȘTE CE AU AJUNS „păstorii noștri „!! DAR VOR RĂSPUNDE ÎN FAȚA LUI BUNUL DUMNEZEU!!!!!!!!!!!
Sergiu Salcău noi
Sergiu Salcău noi
Sergiu Salcău noi
Sergiu Salcău noi
Da sigur ….ascultați de ce zice religia ca de aprox 2000 de ani tot desparte oamenii unu ca I nustiu cum altu nustiu decare….da iubiți-vă ba oameni buni ca asta e esența credinței nu povesti religioase ca unu I zice spiritu șfant și altu duhu sfant ….tuluai
Da sigur ….ascultați de ce zice religia ca de aprox 2000 de ani tot desparte oamenii unu ca I nustiu cum altu nustiu decare….da iubiți-vă ba oameni buni ca asta e esența credinței nu povesti religioase ca unu I zice spiritu șfant și altu duhu sfant ….tuluai
Da sigur ….ascultați de ce zice religia ca de aprox 2000 de ani tot desparte oamenii unu ca I nustiu cum altu nustiu decare….da iubiți-vă ba oameni buni ca asta e esența credinței nu povesti religioase ca unu I zice spiritu șfant și altu duhu sfant ….tuluai
Da sigur ….ascultați de ce zice religia ca de aprox 2000 de ani tot desparte oamenii unu ca I nustiu cum altu nustiu decare….da iubiți-vă ba oameni buni ca asta e esența credinței nu povesti religioase ca unu I zice spiritu șfant și altu duhu sfant ….tuluai
Și care e cel eretic?
Anton Constantinescu catolicii impreuna cu papa și toate celelalte secte ..Credinţa adevărată e cea Ortodoxă!
Atenție,preoții care s au rugat cu ereticii sunt și ei eretici!
Maria Maria , cât venin poți să scoți pe gură!! Brava, curat cre(ș)tin mai ești!!! Aștept cu entuziasm să se curețe lumea de oameni ca voi, înguști la minte și intoleranți!! (Noi catolicii eretici și ceilalți 5 miliarde de „sectanți” din alte religii) 🤦♀️🤣🤣🤣, ca să putem trăi în liniște și pace.
Aveți perfectă dreptate Doamna Maria, se dă lupta între erezie și ortodoxie, și cu toate că din preoții ortodocși au admis contactul cu ereticii, balanța este favorabilă ortodoxiei ,aceasta fiind adevărata credință drept măritoare adusă de însuși Iisus Hristos și comfirmată la Cina cea de Taină înainte de a fi martirizat. Adevărații creștini drept măritori știu prin ce cuvinte a confirmat această credintă s-au lege cum s-a exprimat însăși Mântuitorul prin îndemnul adresat apostolilor Săi…
Anton Constantinescu Merităm butonul propovăduit de preoții ortodocși.
Maria Maria toti suntem fii lui Dumnezeu…
Nu huli si nu arta cu degetul…ca nu stii tu totul…
Maria Maria Maoca Domnului are aparitii la Fatima, Lourds, si acum la Medjugorie in Bosnia H. Si este Biserica Catolica…nu aveti voi idee de cit de mare este credinta oamenilor, indiferent in ce cult s-au nascut..Toti destepti in a-i classifica si arata cu degetul pe altii…. Nu doar ortodoxia il iubeste si slaveste pe Dumnezeu, … spusele voastre seamana a discriminare, vorbesc de rau pe altii, dar cum stiti voi c’è credinta , ce este in sufletul a milioane de persoane ??
A vorbi de rau pe altii…seamana a pacat, nu ??
Si probabil mai tineti si post , ca buni crestini ce sunteti…va infrinati la mancare si instigati la ura…frumoasa credinta !
Maria Maria câți ani aveai in 1054 când a fost șchisma?
Maria Maria Ortodoxia are foarte muote erezii iar in capul listei cea mai mare fiind inchinarea la IDOLI.
Maria Maria https://youtu.be/C9EW3KeX1UE
DOAMNE FACĂSE VOIA TA! ȘI NU NE PĂRĂSI PE NOI PĂCĂTOȘII AMIN!
Magdalena Carmen Baranguta https://youtu.be/C9EW3KeX1UE
Amin
Sunte -ti intunericul ca si hainele si barbile pe care le purtati si nicidecum lumina .Credinta cu forta nu mai e credinta ,atat de inapoiati mintal sunteti ca ma duce cu gandul la Hitler care considera poporul german superior celorlante popoare ,si de aici a inceput genocidul asupra evreilor ,tiganilor handicapatilor .Sunt catolic dar la noi nu exista asa gandire Biserica ortodoxa fata de cea catolica e cu sute de ani in urma ca gandire dar material e pe primele locuri .Nu poti sa ma faci tu crestin ortodox daca eu nu vreau intelegeti!Mai spalativa si barbieritiva ca va afecteaza creerul .
Ambrozie Balint EȘTI FOARTE DESTEPT
Ambrozie Balint nu vrea nimeni sa te facă ortodox. Din câte imi aduc aminte credința cu forța a fost un fapt de bravura in biserica catolica. Încununat cu genocid pentru foarte multe popoare. Ați ars pe rug oameni de știința, femei, oameni de alte credințe doar pentru ca aveați impresia ca sunteți mai buni. De aici nu imi dau seama cum Hitler (biserica catolica) zice de singura Biserica (cea ortodoxa) care a fost mereu pașnica și blândă ca este Hitler? Raționamentul este unde? La Vatican probabil. Tot ce vrem este sa va luați papa și religia și sa ne lăsați in pace dacă nu vreți sa reveniti cu pocainta la credința cea dreapta.
Eugen Evgheni Multumesc dar nu trebuia sa imi trimiti fotografie cu tine .Accept diversitatea dar nu fac parte din ei !
Ambrozie Balint ASEMENEA CU PAPA EȘTI RĂTĂCIT ERETIC.PAPISMUL ESTE PANEREZIE SĂ TE UIȚI BINE ÎN OGLINDĂ P…. MASCULINĂ
Iar, încurajare la ură și discriminare! Măcar acum , când războiul este la granița noastră și orice nebun dacă se joacă cu butonul magic , ne poate pune capac la toți, să fim umani! Aș vrea să văd umanitatea și decența religiei mele, măcar până la reinstaurarea păcii în zonă. Sunt arme și centrale nucleare, în acest război. Avem nevoie de pace urgentă, nu de război.
Bijnea Amalia nu este încurajare la ură , nu poți fi prieten cu slugile antihristului 666. Catolicii sunt blestemați.
Constantin Pribeagu https://youtu.be/C9EW3KeX1UE
Raphael Azariah Hannaniah băi școala vieți, ai fost vreodată la biserică, de când te-a născut mă ta?
Constantin Pribeagu Da si timp de 32 de ani nu lam cunoscut pe Dumnezeu si ma indreptam spre iad multumita la invataturile eronate pe care le promoveaza bierica Ortodoxa.
Raphael Azariah Hannaniah Spune câteva învățături ortodoxe.
Constantin Pribeagu Cand moare cineva le face pomana ceva ce Dumnezeu na poruncit in Biblie, Se inchina la Maria, la sfinti la moaste ceva ce este o uraciune in fata lui Dumnezeu comform Bibliei, se impartasesc si se marturisesc la preot si nu la Dumnezeu, crede ca aghiazma, vinu sau painea ii ajuta la ceva dar defapt Iisus Hristos este Apa vie si painea vietii. De pasti se pune o masa si ei trebe sa treaca pe sub ea din nou ceva ce nu e in Biblie, femeile poarta batic in biserica dar voalul sau acoperamantul capului femeii este parul ei lung. Sunt destul de multe invataturi eronate si chiar pagane.
Raphael Azariah Hannaniah ești amăgit de satana. Ferească Dumnezeu de cei asemenea ție.
Constantin Pribeagu Ai citit vreodata Sfanta Scriptura (Biblia) ?
Raphael Azariah Hannaniah tu ești ca sectanții, biblia, biblia biblia, dar interpretată după interesul sectant. Biblia voastră este păgână cu alte înțelesuri decât cele lăsate de Hristos. Voi sunteți lupii în piei de oi despre care spune Hristos. Mulți vor veni în numele meu să vă amăgească.
Constantin Pribeagu Biserica nu înseamnă ură.Simplu!
Constantin Pribeagu Pomana nu înseamnă rai și Dumnezeu Decența, rugăciunea, pacea, ordinea, Da! Religia mea trebuie să lupte pentru pace. Nu mă interesează cum.
Constantin Pribeagu Puțină cumpătare.Asta înseamnă Dumnezeu, asta înseamnă biserica, asta înseamnă religia mea, ortodoxă. Extremismul nu ține de religia mea și, pentru mine, dumneavoastră sunt ,,666″.
Raphael Azariah Hannaniah Fiți calm! Nu se merită efortul de a pune suflet față de un astfel comportament.
Constantin Pribeagu Sunteti precum fariseii din Biblie ei credea ca stie toata Scriptura dar nu au crezut ca Iisus este Dumnezeu va las acest pasaj.
Matei 12:26
26 Dacă Satan îl scoate afară pe Satan, înseamnă că el este dezbinat împotriva lui însuşi, deci cum va dăinui împărăţia lui?!
De inchinătorii la icoane si pupători de morti a-ti uitat sau asta nu se pune ?
Iascau Marius de analfabeți ca tine „a-i” uitat sau nu se pune? Tot sectălău redus ai rămas?
Ison Ison te simti ?
Iascau Marius mă simt pupat în fund de sectari și…nu-s pe invers!
Iascau Marius cât de dobitoc de sectar poți fi să ignori că icoanele și relicvele sfinte nu sunt idoli!?! Porunca a doua a decalogului interzice idolatria nicidecum cinstirea/venerarea! Cât de legați la ochi puteți fi de dracul, în condițiile in care, cultul icoanelor în creștinism este vechi de două mii de ani, dovadă miile de dovezi arheologice din toată lumea creștină?! Cu toată prigoana iconoclastă de inspirație islamică, adică secole de prigoană criminală, icoana a învins! Proști, inculți, orbi și ai dracului! Tu, poza mă-tii, o adori sau o cinstești?! O cinstești, nu o adori; o ții la vedere pe masă! Retardații nu fac diferența!
Ison Ison ce exprimare tipic ortodoxă să-ti fie rusine !! Da sunt crestin si mă închin doar Sfintei treimi de aceea e deranjat satan si te tulbură 😉
Iascau Marius moșule, ca mâine mori și ai să implori pe sfinți să te ierte că ai fost prost cât ai fost viu. Crede-mă ce-ți spun
Constantin Pribeagu iertarea e numai la Dumnezeu si „sfintii” si eu vom sta in fața tronului de judecată a lui Dumnezeu si vom da socoteală pt binele sau răul care l-am făcut in viată așa cum scrie in Biblie nu după povestile popilor !!!!
Ison Ison Sa stiti ca icoanele reprezinta idolatrie si Dumnezeu nu nea poruncit sa ne creem icoane. Ba chiar din contra a zis fara alti zei inafara de el.
Ison Ison https://youtu.be/C9EW3KeX1UE
Raphael Azariah Hannaniah ești paralel cu adevărul, cu biblia voastră tradusă de fiul lui Cornilă ( Cornilescu)! Vrăjește pe pocăiții tăi că nimeni nu te bagă-n seamă cu „ereziile cultului ortodox”! Voi ereticii și rătăciții faceți pe alții eretici?! Vai de capul vostru! Nu vă lasă dracul prostiei și al încăpățânării să înțelegeți nimic din cele mai logice, întemeiate și de bun simț argumente! Cornilă(escu) al vostru a tradus biblia numai și numai să dea apă la moară minciunilor și aberațiilor voastre delirante! Băăă, voi nu vă înțelegeți nici între voi! Veșnic faceți gâlceavă, baptiștii cu penticostalii, adventiștii cu evangheliștii, sâmbătarii cu reformiștii, iehoviștii cu mormonii, toți vă contraziceți între voi și toți vă uniți împotriva ortodoxiei! Habar nu aveți! Dracul se folosește de voi, să distrugeți Adevărul! Te-ai făcut pastor cu nume de khazar! Când ai fost tu ortodox, măi rătăcitule?! Niciodată! Dacă ai fi fost ortodox nu mai plecai să faci bogății din zeciuială de la prostiții voștri de așa-ziși pocăiți pe care îi jecmăniți! Du-te băăă, invârtindu-te și prostește pe cine îți permite, nu pe noi!
Ison Ison In primul rand stii macar ce e un Crestin? Un Crestin este acela care urmeaza invataturile Domnului Iisus Hristos nu a bisericii sau a popilor care fac bani de pe urma dvs.
Doi la mana se presupune ca un Crestin are 7 ani de acasa si se presupune ca citeste Sfanta Scriptura ca sa ajunga ca Iisus la caracter ceva ce in dvs nu prea se observa comform:
Galateni 5:19-21
19 Faptele firii sunt cunoscute ca fiind acestea: desfrâul, necurăţia, depravarea, 20 idolatria, vrăjitoria, duşmăniile, cearta, invidia, mâniile, ambiţiile egoiste, neînţelegerile, partidele, 21 geloziile, beţiile, îmbuibările şi alte lucruri ca acestea. Vă avertizez, aşa cum am făcut-o şi înainte, că toţi cei ce fac astfel de lucruri nu vor moşteni Împărăţia lui Dumnezeu[a].
22 Dar roada Duhului este dragostea, bucuria, pacea, răbdarea, bunătatea, generozitatea, credinţa, 23 blândeţea, înfrânarea. Împotriva unor astfel de lucruri nu este lege[e]. 24 Cei ce sunt ai lui Cristos Isus şi-au răstignit firea cu poftele şi dorinţele ei. 25 Dacă trăim prin Duhul, trebuie să şi umblăm prin Duhul. 26 Să nu fim îngâmfaţi, provocându-ne unii pe alţii şi invidiindu-ne unii pe alţii.
Daca suntem amandoi slujitorii lui Dumnezeu de ce ma dracui? Stiai ca dracuitu e ceva specific copiilor Satanei? Doar ei urasc si pun blesteme pe copii lui Dumnezeu. Daca eram eretic sau Satanist o incurcai cu mine in schimb eu nu te voi dracuii pe tine si te voi binecuvanta. Dumnezeu sa te binecuvanteze.
Daca crezi ca Biblia dupa Cornilescu are ceva de ce nu te uiti pe internet sau sa-ti cumperi o alta Biblie?
In majoritatea Bibliilor trebuie sa scrie acelasi lucru.
Ma faci ratacit dar nu aduci nici un argument sau ceva dovezi si doar acuzatii. Stiai ca este pacat si incalci una din poruncile lui Dumnezeu daca depui marturie falsa impotriva cuiva?
16 Să nu depui mărturie falsă împotriva semenului tău! Exodus 20
Matei 22:37-39
37 Isus i-a răspuns: „Să iubeşti pe Domnul, Dumnezeul tău, cu toată inima ta, cu tot sufletul tău şi cu tot cugetul tău. 38 Aceasta este cea dintâi şi cea mai mare poruncă. 39 Iar a doua, asemenea ei, este: ‘Să iubeşti pe aproapele tău ca pe tine însuţi’.
Eu nu va urasc. Va iubesc si va vreau binele.
Va rog nu ma bagati in aceiasi oala cu baptisti sau penticostali. Eu sunt doar o persoana care il urmeaza pe Dumnezeu, nu am denominatie si nici nu fac bani din acest lucru. Deci nu am nici un interes sa conduc oamenii spre pierzanie. Nu credeti ce zic? Faceti cercetari sa vedeti daca mint sau nu. Deschideti Biblia si testeaza-ma cu Biblia si testeaza si Biserica unde mergi cu Biblia. Adevarul te va elibera!
Raphael Azariah Hannaniah am văzut! Aberezi în delir! Nu ai înțeles nimic, nu știi nimic din ortodoxie. Interpretezi prost, tendențios, mincinos, aberant și răstălmăcești fix în spirit protestant, neoprotestat și total neoriginal! Ești expirat! Știm balivernele voastre punct cu punct! Lasă-neeeeee!
Ison Ison Am enumerat mai sus ca nu am nici o denominatie. De ce incercati sa-mi puneti o eticheta sau sa ma bagati intr-o cutie? Sunt doar o persoana care citeste Sfanta Scriptura.
Biblia spune clar:
2 Timotei 3:16
16 Toată Scriptura este insuflată de Dumnezeu şi de folos ca să înveţe, să mustre, să îndrepte, să dea înţelepciune în neprihănire,
Deci cand preotii Dvs va citeste o predica din Sfanta Scriptura care este acelasi lucru care citesc si eu inseamna ca sunt eretici, delireaza, sunt neoprotestanti si expirati? 😂
Ison Ison asa urât te invată popa să vorbesti ,nu te-a invătat ca pe aproapele tău trebuie să-l iubesti ca pe tine insu-ti că așa spune una din porunci ?
Ison Ison Ma faci pocait acuma? pai hotarastete ori is penticolstal ori neoprotestant ori baptist? Nu pot fi toti la un loc vezi si tu cat de penibil esti…Preotu la voi in biserica niciodata nu va spune sa va pocaiti de aceea aveti drum spre iad deoarece va iubeste banii dvs si nu le pasa unde ajungeti dupa moarte. La voi in biserica nu se vorbeste niciodata despre iad, pocainta, renasterea din nou sau cum sa obtii duhul Sfant.
Constantin Pribeagu Ce crestin ar dorii moartea altui crestin si ma acuzati pe mine ca sunt cu Satana cand dvs puneti blesteme pe alti oameni.Numai vrajitorii diavolului fac acest lucru. La biserica ta preotii nu te invata ce a poruncit Iisus sa-ti iubesti aproape si sa te rogi pt cel care te persecuta sau daca cineva iti da o palma sa intoci si celalant obraz? Sa-ti fie rusine!
Pocaiti-va ca acest blestem se va intoarce impotriva dvs intro zi.
Raphael Azariah Hannaniah Scriptura nu se interpretează de oricine după cum îl taie pe el capul! Preoții ortodocși nu vor interpreta niciodată în spirit neoprotestant ci în lumina Sfintei Tradiții bimilenare care a scris Scriptura! Dar cu cine să discut eu de astea? Și de ce minți că n-ai nicio denominație? Doar cinci minute mai am și te cred! Miroși a adventist de la o poștă! Chiar crezi că poți încerca să mă aburești?
Iascau Marius ba pe aproapele îl iubesc și atunci când îl trimit la origini, când dă dovadă că e prost! Îl învăț, nu-l las în prostia lui, nu-l urăsc ignorându-l, la necaz nu-i întorc spatele, îl ajut dacă-mi cere! Ce te-a făcut să crezi că eu te urăsc? Nu cumva e tocmai invers știindu-te pe tine? Fii sincer!
Ison Ison eu am vorbit frumos cu tine dar văd ce fel de „crestin ” după vorbele tale ,pomul după roade se cunoaste !! Si dacă tot ai adus vorba de analfabeti de ce iti este rusine să afisezi ce scoală ai făcut si văd că si cu fața ta îti este rușine să ti-o arăti ,prietene chiar mie milă de tine !
Ison Ison 6 El le-a răspuns:
– Ipocriţilor! Bine a profeţit Isaia despre voi, aşa cum este scris:
„Poporul acesta Mă cinsteşte cu buzele,
dar inima lui este departe de Mine!
7 Degeaba însă Mi se închină ei,
dând ca învăţături
nişte porunci de-ale oamenilor!“[d]
8 Voi lăsaţi porunca lui Dumnezeu şi ţineţi tradiţia oamenilor[e]!
9 Apoi le-a zis: „Şi aţi respins frumos porunca lui Dumnezeu ca să ţineţi[f] tradiţia voastră!
Marcu 7:9
Iascau Marius hai să te lămuresc! Vezi că și vulpea când nu ajunge la struguri zice că nu sunt sau dacă îi vede zice că-s acri! Îți trebuie ochelari buni ca să vezi și scară ca să ajungi tu la roadele pomului meu! Nu mi-e rușine de școala mea și nu consider deloc important să-mi afișez studiile și chipul fiindcă și dacă afișez și dacă nu afișez, n-ai cum să știi dacă e adevărat sau nu, ceea ce am afișat! Te pot păcăli de nu te vezi! Apropo! Chiar vrei să te cred că tipul din poza de profil ești tu? Zece minute și te cred! Important e ce spune omul, nu cine e, ce e etc! Părerea mea!
O pierdere de timp.
Nu mai mâncați la rahat, că sunteți toți o apă și -un pământ, nu există religii sau neamuri alese, suntem toți făcuți din aceeași materie trecătoare, venim de la aceeași sursă, iar în final ne va înghiți același pământ din care am fost făcuți cu toții.. ipocriților!!! 🤦♀️🙄
Andro Meda Capul Bisericii Ortodoxe este Domnul Iisus Hristos
Restul religiilor sint erezii și secte!
Ecaterina Bratu , bleah, bleah,bleaaaah.. bleah, bleaah, bleah, bleaaahh!!
Ecaterina Bratu Si Ortodoxia are erezii.
Ecaterina Bratu https://youtu.be/C9EW3KeX1UE
Raphael Azariah Hannaniah Până în anul 1054 a fost o singură Biserică. Când Biserica de Roma sa despărțit de celelalte Biserici răsăritene și-a format Biserica Catolică. Noi creștinii am rămas aceeași Biserică Ortodoxă care nu am schimbat nimic din ceea ce au lăsat Sfinții Apostoli.
Numai la rugăciunile Patriarhului Ortodox coboară Sfânta Lumină la Mormântul Domnului la Ierusalim de Învierea Domnului. Poate Papa să se roage ani întregi că nu coboară, doar dacă trece din nou la accesași Biserică Ortodoxă!
Ecaterina Bratu 1)Sfanta Scriptura spune ca Iisus este Lumina:
Ioan 8:12
Isus, Lumina lumii. Veridicitatea mărturiei lui Isus
12 Isus le-a vorbit din nou:
– Eu sunt lumina lumii. Cel ce Mă urmează pe Mine nu va umbla niciodată în întuneric, ci va avea lumina vieţii.
Nu exista nici o alta lumina inafara de el ci doar una falsa unde Satana se preschimba in inger de lumina sa prosteasca oamenii.
2) Biserica Dvs face numa erezii in fata lui Dumnezeu. Sfanta Scriptura spune:
Deuteronom 5:8-10
8 Să nu-ţi faci chip cioplit, nici vreo înfăţişare a lucrurilor care sunt sus în ceruri sau jos pe pământ, sau în ape sub pământ. 9 Să nu te închini înaintea lor şi să nu le slujeşti, căci Eu, Domnul, Dumnezeul tău, sunt un Dumnezeu gelos, care pedepsesc fărădelegea părinţilor în copii până la al treilea şi la al patrulea neam al celor ce Mă urăsc 10 şi Mă îndur până la al miilea neam de cei ce Mă iubesc şi păzesc poruncile Mele.
Iar Biserica Ortodoxa a incalcat aceasta porunca facand chipuri cioplite la lucrurile care sunt in cer si inchinanduse la ele.
Alta porunca incalcata este aici:
Exodul 20:3-11
3 Să nu ai alţi dumnezei în afară de Mine!
Biserica Ortodoxa nu este fidela doar lui Dunnezeu si prefera sa se inchine si la Maria, Ingeri, Sfinti morti.
Maria admite in Scriptura ca Dumnezeu este salvatorul ei
Luca 1:47
47 şi mi se bucură nespus duhul în Dumnezeu, Mântuitorul meu,
Maria nu este zeitate si nicaieri in Biblie nu spune sa ne inchinam la ea.
Conform:
Romani 3:23-24
23 Căci toţi au păcătuit şi sunt lipsiţi de slava lui Dumnezeu.
Ingerul spune clar in Scriptura:
Apocalipsa 22:9
9 Dar el mi-a zis: „Vezi să nu faci lucrul acesta! Eu sunt slujitor împreună cu tine, cu fraţii tăi, profeţii, şi cu cei ce păzesc cuvintele din cartea aceasta. Lui Dumnezeu să I te închini!“
Va rog sa va uitati la videoul la care lam postat oamenilor in aceasta pagina…
Eu zic sa-i impuscati pe ceilalti crestini care nu sunt ortodocsi! Catolicii si protestantii sunt peste doua miliarde de oameni…prea multi in comparatie cu voi ortodocsii care cu doua sute de milioane pareti o secta care incearca sa imprastie ura.
Vasile Modreanu Și dacă apasă pe trăgaciul unei arme nucleare, ce este mai bună, pacea sau arătarea cu degetul???!!!!!…..
Bijnea Amalia Pentru a dobândi mântuirea, trebuie sa te retragi din vicleniile acestei lumi. Dumnezeu este iubire. Legatura cu El trebuie ținută prin rugăciune.
Papa, sluga antihristului, dacă nu chiar antihrist.
😪
Mai periculos pentru noi toți este fanatismul și extremismul religios și nu ecumenismul.
Dați citate din Sfinții părinți. Care din ei?
„Iubește-ți aproapele ca pe tine însuți!”
„Nu moartea păcătosului… ci întoarcerea lui…”
„…și pentru unirea tuturor…”
„Unirea credinței și împărtășirea Sfântului Duh cerând…”
Despre citatele astea ați uitat? Sau totul nu-i decât fățărnicie și fariseism?
Unirea înseamnă a veni unul spre celălalt cu iubire si toleranță și nu a sta încrâncenați așteptând să ne unească ura.
Ar mai fi multe de spus, dar pentru a înțelege, unii ar trebui să-și dezbrace haina de „popă” și să o îmbrace pe cea de preot adevărat, devenit prin vocație și chemare, iar nu din întâmplare sau interes meschin.
Seamana a instigare la ura…si discrimare
Maica Domnului in aparitiile ei ne chiama pe toti…”Fiii mei „”si aduna in jurul ei persoane din toate religiile, pe toti ii indeamna sa mearga catre Fiul Sau. Ne indeamna la Iubire intre oameni, sa fim facatori de pace…
Elena Ciulei https://youtu.be/C9EW3KeX1UE
În această fotografie, cine este eretic?
Mihaela Zvoristeanu acela care il v-a vinde pe El!!! ☝️Cine are minte sa ia aminte.
Mihaela Zvoristeanu toti
La Început A Fost Cuvântul Bunului Dumnezeu
DUMNEZEU ADAM Si EVA
Toți cei care sau împotrivit Domnului (Creatorul a tot și toate )
Satana (Diavolul ) ,Lucifer , Lilith si toți Îngerii Decazuti Sa fie Șterși ÎN NUMELE DOMNULUI DUMNEZEU TATĂL CERESC AMIN.
din ce grota iesiti bai nene cu ideile astea de evul mediu. Noroc ca nu va baga nimeni in seama.
Patrik Caraman Demente gânduri!.. DIN grota PROPAGANDEI RUSO PUTINISTE !
Patrik Caraman citeste in biblie la apostolu pavel care imvata pe crestini sa nu aiba legatura cu oameni cei ce se inchina la idoli ,si astea care se inchina la idoli cu sute de ani in urma ucideau crestini si ai torturau ca nu mai vrea sa se inchine la idolii
Tutu Nicolaecu sute de ani in urma, cam 500, se omora la greu in numele creștinismului, ia citește si matale de crimele inchizitiei sau ce faceau crestinii in timpul cruciadelor cand cucereau o cetate de la sarazini.
Tutu Nicolae despe asta faci vorbire:”
Oare Dumnezeu este numai al iudeilor? Nu este El şi Dumnezeul păgânilor? Da, şi al păgânilor.
30. Fiindcă este un singur Dumnezeu, Care va îndrepta din credinţă pe cei tăiaţi împrejur şi, prin credinţă, pe cei netăiaţi împrejur.
31. Desfiinţăm deci noi Legea prin credinţă? Nicidecum! Dimpotrivă, întărim Legea.”
Patrik Caraman,Dumnezeu nu-i modern și cuvântul Lui trebuie respectat până la sfârșitul vieții pe pământ, El e alfa și omega!
Patrik Caraman Partea proastă e că cei mulți și…îi cam bagă-n seamă!
Patrik Caraman catolici ucideau in numele crestinismului ,si au pus oameni sa se faca crestini fortat ,crimele astea au facut catolici nu ortodoxii catolici au ars femei pe rug le cosidera vrsjitoare si le ardea pe rug pentru nimicuri care le credeau vrajitori domul iisus in biblie nu a invatat crestini sa ucida in numele religiei , catolici au niste fapta ciudate si crime in numele religiei si acum cum imvata sa se roage toate religile la un loc
Patrik Caraman, citeste dumneata ce li s-a facut crestinilor greco-catolici. Hai, că e vorba doar de secolul trecut. Sau de asta ati uitat? E greu sa vexi bârna din ochii tăi…
Horace Bocsa dumnezeu este dumnezeu la toti ca el ia facu pe adam si eva si am iesit toti din ei dar aia care se inchina la idoli au ales un alt dumnezeu,si asta din cauza si din generati trecute pentru ca asa au crescut de mici in religia idolatra din neam in neam daca ei se intorc la hristos ,domnul iisus ai primeste iar daca stau sa se inchine la idoli e treaba lor raspunde ,dar eu stiu una si buna in biblie domnul iisus nu da voie sa se roage toti intro sigura biserica dar fiecare cu dumnezeu lui ,si aia care se inchina la diavolul vine sa se roage la deavolu in biserica lui hristos,care diavolu este vrajmas a lui hristos daca era asa domul iisus hristos lasa imvatatura la apostoli sa se astranga cu idolatri si sa se,roage impreuna fiecare cu dumnezeu lui ,dar domul iisus a vrut sa intoarca lumea dela idolatrie la dumnezeu adevarat
Tutu Nicolae Pentru aceea, oricine ai fi, o, omule, care judeci, eşti fără cuvânt de răspuns, căci, în ceea ce judeci pe altul, pe tine însuţi te osândeşti, căci acelaşi lucruri faci şi tu care judeci.
2. Şi noi ştim că judecata lui Dumnezeu este după adevăr, faţă de cei ce fac unele ca acestea.
3. Şi socoteşti tu, oare, omule, care judeci pe cei ce fac unele ca acestea, dar le faci şi tu, că tu vei scăpa de judecata lui Dumnezeu?
4. Sau dispreţuieşti tu bogăţia bunătăţii Lui şi a îngăduinţei şi a îndelungii Lui răbdări, neştiind că bunătatea lui Dumnezeu te îndeamnă la pocăinţă?
Eva Muntean asa este, crime in numele religiei, crestine, islamice, whatever, se fac si in ziua de azi. Sper ca într-o zi nu foarte indepartata lumea sa nu mai creada in povesti si sa puna mana pe carti sa citeasca cat mai mult.
Patrik Caraman Daca nu cunosti adevarul, mai bine taci .
Patrik Caraman sectanții buruieni crescute la umbra bisericii, au devenit moderni.
Domnul nostru Isus Hristos Împàratul Slavei a vorbit prin cuvintele lui sfinte.Eu sunt pàstorul , şi oiţele mele cunosc glasul meu, şi ele vin după mine
Cei care vor merge în urma după preoți vor pieri ptr ca vor sa ne ducă pe drum gresit.crede din tot sufletul în domnul Isus și mergi înainte.biserica e în casa ta și în sufletul tau
Toporan Daniel 😄😄😄
Marinela Filipachi interesanta poza cu toate bisericile dela 1054 au inceput desbinarile intre crestin si invatatura dupa mintea lor ,si dela 1500 dela luter
Tutu Nicolae și-au întins tentaculele să prindă mai mulți, cu orice scop să câștige suflete.
Toporan Daniel Iisus se scrie corect si inseamna Unsul lui Dumnezeu.
Marinela Filipachi ertați-mă unde ați găsit această listă ???
Vedeți ce spune”Istoria”!!!!
Căderea Constantinopolului”biserica Creștină-Ortodoxă,a fost schimbată în moschee”!!
Aveți dreptate că biserica Ortodocsă atît cea din Romănia cît și celalte Ortodocse din spațiul(ex-Sovietic au fost interzise de teologul Stalin)!
Deci aici aveți dreptate că după căderea comunismului acum se împlinesc 33 de ani
Toporan Daniel Boteaza-ti si cununa-ti copii si nepotii in casa si inmormanteaza-i cu nenea…. sau tanti… . Succes!
Cucu Neculai când preotul refuza sa-ti îngroape mortul ca nu ai sa-i dai 5 milioane sau ca mortul nu s-a spovedit înainte ce faci creștine?
Maria Turtureanu în ce limba cuvântul Iisus inseamna unsul lui Dumnezeu?Pentru mine Isus inseamna în romana Fiul lui Dumnezeu
Marinela Filipachi cred în una soborniceasca biserica…da ! Sunt creștin ortodox!Cred în Sfânta treime și în Maica domnului!Unde e greșit?
Toporan Daniel Ce vorbesti nene?!? Eu si altii nu inmormantam in familie? Nu exista asa ceva si nu ai cu ce sa-mi demonstrezi. Si eu traiesc intre oameni si nu am patit si nici nu am auzit pe niciunul asa ceva. Astea ce spui….sunt povesti de la cei care nu merg la biserica sau alt fel de povesti de pe net.
Cucu Neculai pe bunica mea în 1986 preotul veselie cum ii spunea toată lumea de la biserica Maica precista din ploiesti nu a vrut sa o îngroape, nu ca nu aveam bani ci ca era neimpartasita și nespovedita și ca nu l-a primit cu botezul….A trebuit sa ne rugam la 6 biserici din ploiesti pana am găsit un preot sa aibă curajul sa vina sa o înmormântat.asa ca mai lasa-ma cu nu am pomenit nu am văzut.eu am trecut prin asa ceva și știu ce vorbesc.cred în Dumnezeu și în Sfânta treime,în Maica domnului ,sunt botezat și ma rog dar nu tocesc pragurile bisericilor,nu ma inghesui sa șterg cu fularul fata icoanei maicii domnului,nici nu-mi permit sa cutreier nu știu care mănăstiri.sunt destul de bolnav și știu ca Dumnezeu asculta rugăciunile mele și știe de ce am nevoie și din casa mea
Apostolu pavel spune sa,nu avem legatura cu inchinatori la idoli si nici sa nu mancam din jerfele lor ,,inchinatori la idoli cu sute de ani in urma sau acum o mie si ceva de ani ucideau crestini care nu se inchina la idolul lor si ai tortura ai bajocurea ,erau dusmani lui dumnezeu ,si acum sa se roage toti impreuna dar fiecare cu dumnezeu lui ,asa ceva dumnezeu nu accepta in biserica lui daca a lasat porunca ca crestini care cred in hristos,sa nu aiba treaba cu inchinatori la idoli si nici vreo legatura cu ei ,si papa stie ca domnul iisus hristos a spus prin apostoli aceasta porunca sa nu avem legatura cu cei ce se inchina la idoli ,si acum vine papa care are invatatura evanghelica si stie ca nu este bine asa ceva ,el isi permite sa sara peste porunca domnului iisus si sa puna porunca dela el si elitele lui ,baga invatatura dela el si care vor asa ,el stie ce face acuma si stie ca domnul iisus nu accepta asa ceva ,de aici se vede ca face contrar invataturi apostlice si a lui hristos,ce cauta unu ca asta sa conduca crestini ,el imvata crestini ceva contrar domnului iisus hristos
Tutu Nicolae bine argumentat si adevarat dar unii dintre noi atat de incuiati, indobitocici, maniaci religiosi ca altceva nu stim ca asa zic mai marii inalti, preotii, pastorii si altii suntem orbi cu ochii deschisi.
Phill Mandrut da eu nu inteleg mai marele ortodoxilor care a semnat la sinodul ecumenic in 2016 cine ia dat lui voie sa semneze in numele a milioane de ortodoxi ,ne intrebandui daca vrea asa sau sa voteze poporu asa ceva are tupeu ordinar sa semneze in numele a milioane de ortodoxi care nu vor asa
Phill Mandrut fanatismu religios duce la fapte rele si nebunie boala pshica
Stelian Tănase lasa tu gramatica aicea discutam de eretici nu mai gasi motive cu gramatica ,uitate la tine in ograda nu la. Altu
Tutu Nicolae adevărat grait
Amin
Oamenii lui DUMNEZEU SUNT INDUMNEZEITI SI INTELEG LUCRAREA DIAVOLULUI. STIAU UNEE SE VA AJUNGE.CU CAT INAINTAM SPRE VENIREA LUI ANTICRIST CU ATAT SCRIPTURA E MAI ACTUALA CA NICIODATA.
După părerea mea există un singur sfânt ISUS, restul sunt pământeni muritori!
Virgil Puiu Asa este, insa a lasat urmasi! Nu, oricine! Doar cei alesi!
Cucu Neculaicare urmași care aduna averi pe pământ,
Virgil Puiu Domnul Iisus este mai presus de toate și de toți este fiul lui dumnezeu unul născut care din Tatăl sa născut mai înainte de toți vecinii.iar sfinții Sint oamenii care au slujit lui dumnezeu cu credința și-a dat viața pentru el iar dumnezeu pentru suferința lor le-a dat darul de sfintenie că sufletul lor sa dus la dumnezeu iar corpul lor a fost descoperit prin minuni de la dumnezeu fiind corpul lor plin de mir frumos mirositor ei Sint prietenii lui dumnezeu și avocații sufletelor noastre. De aceia trebuie să ținem legătura cu biserica căci rugăciunile noastre împreună cu ale preoților sfinții mijlocesc înaintea lui dumnezeu pentru ertarea de păcate ei Sint avocații noștri Hristos a inviat
Ați înnebunit pe dracu’. Puneți mâna la muncă și lăsați votca băută pe ajutor social.
Unii dintre noi ne rugam pentru toti oamenii(asta spun si Sf.Parinti).Si celelalte religii au la fel credinciosi care se roaga si pentru noi.Asta inseamna ca ne rugam impreuna oricum.Cei ce incearca sa puna randuieli statornicite ,deasupra Evangheliei ,sunt ei destul de rataciti.Cat despre conferintele interreligioase,ele exista demult si sunt firesti.Nu stiu ce sa zic,unii prea semanati cu cătelul ce-si apara osul si il ingroapa nemancandu-l nici el si nelasand nici pe altii sa-l manance😉
3 draci.
Costel Vultur Daca te-ai uita mai bine,cu ochii iubirii,ai vedea 3 suflete care-l slujesc pe Cristos,care vrea ,,ca toti una sa fie”
Tincuta Toma De aia am zis.Văd prea bine ce caractere au popii.(dracii)
Costel Vultur 😪
Vedetiva de treaba Cristos a venit sa mantuie lumea nu o dogma aparuta la 1051
Florin Margea 1054
Florin Margea ce este adavar este adevarat, si daca numai o persoana crede sau milioane cred. ce este fals, este fals si daca milioane cred in minciuna si daca numai una crede.
nu se poate amesteca adevarul cu minciuna.
ce este dogma este dogma si daca lumea crede sau nu crede.
dar Dumnezeu vrea ca noi sa stim adevarul.
Fericiți de cei care respectă viața, isi respectă vecinul și nu se ia dupa „sfintii parinti” si carti sfinte
Vasile Ierima Ce spuneți d-vs, înseamnă să trăiești moral, dar cred că nici cărțile sfinte nu te îndeamnă să trăiești imoral; însă o singură carte te îndeamnă să crezi în Dumnezeu și Hristos, ca să fi mântuit!
Emil-Toma Popa cartea respectivă a fost scrisă de niste oameni care își aveau propriile interese, citeste-o atent si vei vedea contradicțiile
Vasile Ierima Contradicții sunt doar între Biblie și religiile inventate de om, dar ca niște ființe cu liber- arbitru, putem găsi în acea „carte” ceea ce căutăm! Dacă vrem să descoperim adevărul , îl descoperim ; dar dacă „știm” (sau cel puțin credem că îl cunoaștem) nu mai avem nevoie de altă descoperire! Nu degeaba este scris : ” Mă veți căuta, și Mă veți găsi, dacă Mă veți căuta cu toată inima.” (Ieremia 29.13)
Vasile Ierima gresit
Emil-Toma Popa vezi Numeri 29-.30 – 31 si spune-ti ce a-ți inteles dvs
Ioan Husovscji de ce?
Vasile Ierima Nu crede ca sfintii parinti gandeau si propovaduiau ca si ei!
Vasile Ierima „Hristos este sfârșitul Legii”, aceasta nu o spun eu, ci a spus-o Ap. Pavel. În Vechiul Testament era un sistem întreg de jertfe și ritualuri care erau cu caracter temporal și de îndrumare spre Hristos. Dar Hristos s-a jertfit odată pentru totdeauna, „pentruca oricine crede în El să nu piară ci să aibă viața veșnică.” Prin jertfa Lui la cruce primesc Iertarea toți cei care cred și se pocăiesc de păcate!
Emil-Toma Popa parcă v-am întrebat altceva.
Vasile Ierima fericiți în iad, cei care atacă ortodoxia.
Costin McMahon Ellis câtă dragoste frățească, tip comunist daca nu esti cu noi esti impotriva
Vasile Ierima împotriva ereziilor sunt. De ce nu ne lasă sectanții? Eu cred și în Maica Domnului. Nu e nevoie de intervenția sectantilor. Ei nu au nicio putere să mă lepede de Maica Domnului.
Vasile Ierima Am citit-o cu mulți ani în urmă. De atunci o studiez și o cercetez recitind-o de multe ori, dar nu este meritul meu ci a Celui care m-a atras la El și mi-a schimbat viața total ! Biblia este cartea care transformă vieți și despietrește inimi! Dacă nu vezi mai mult în Scriptură decât scrierile „unor ciobani” cu alte interese este destul de trist! Cineva spunea odată că : „Nu există orb mai mare, decât cel care nu vrea să vadă.”
Emil-Toma Popa din nou ma luați peste arătură, ok e dreptul ds să nu răspundeți dar atunci nu da-ți citate pe care le încălcați dvs
Eu ți-am răspuns la toate întrebările, dar ori nu ai dat peste răspunsuri, ori ai nevoie de traducere din română în română!
Pentru că nici Satana nu ne învrăjbește deodată te aduna cu mai mulți și da unuia o saminta de scandal pe cînd sfinții părinți și cărțile sfinte te învață iubirea de aproapele tău la tot pasul și mai spune roagate pentru dușmanul tău căci doar el se gândește cel mai mult la tine(că sat facă rău)
Vasile Ierima Si ce facem cu Sf.Scriptura si inaintasii? Ii dam la o parte, noi fiind muuuult mai presus decat Ea si ei? Lumea e muuult mai inapoiata decat lumea veche, absolut normala!
Mihai Budau aveti mare dreptate!
Ce inseamna eretic?
Plecați mă sataniștilor dacilea.
George-Marian Ursache …și nea kirill se făcu frate de cruce cu muslimul Ebrahim să i bombardeze pe ,,frații ” lui ortodocși…maaarreee ,, credintă dreaptă strămoșească ” l a cuprins.
Mariana Bonta …cine spune așa dnă ,canoanele ?
Mihai Budau Domnule, eretici sunt toți cei de la 1054 și pana astăzi…
Mihai Budau faceți ce vreți ! Ortodocșii va lasă in pace , voi ce aveți cu ei?
Alexandru Maxim mai “istețime” una e sa fii bine cu vecinii și alta Sa nu puteți unu fără altul sau sa va împrumutați și nevestele!
Mihai Budau și unde scrie acest lucru? În noua Biblie pe care Papa vrea sa o emită? Care a fost cauza despărțirii celor două Biserici, ortodoxă și catolica? Cu fanatismul mai ușor, nu ortodoxia a folosit Inchiziția în scopuri personale și mârșave…sunt prea multe de spus din gura unui eretic…fiecare cu credința lui, e cel mai bine..
ANATEMA PESTE VOI ANTICRISTOS EU VA EXCOMUNICO!!!!
Ionela Balan ..era vorba despre o frază din rugăciunea Tatăl Nostru, nu despre Biblie ,stimată dna !!! Da ,și care a fost ” cauza despărțirii din 1054 ??? ….pt că nu fanatismul și inchizitia bisericii Catolice este motivul….ci dorința de putere și supremație ….a celor două biserici Creștine, susținute de capii imperiilor vremii !!! … Si , corect ar fi sa nu ne mai împiedicăm de ce a făcut biserica Catolică acum 1500 de ani ,ci de ce a făcut această biserică în timpul celui de-al doilea război mondial ,de ex și de la încheierea celui de-al doilea război mondial în coace… Si dacă nu sunt de acord cu tine, sau dacă nu cred cum crezi tu, nu însemna că sunt eretic, sau esti eretic , stimată doamnă…. Iisus nu a lăsat nici o religie, doar o CREDINȚĂ!!! ..religiile au fost create de om ……iar voi cei care considerați catolicii eretici, ar trebui să respectați una dintre porunci: ” Iubește pe aproapele tău ca pe tine însuți! ” ….. Si ar mai trebui să știți că Iisus nu a lăsat nimic scris…scrierile au început să apară după 1000 de ani după Cristos …iar traducerile vremilor din ebraică……nu le comentăm !!!….
ca si transmiterea ” din gură în gură ” a faptelor lui Iisus….. Așa că , respectați porunca lui Iisus ” Iubește pe aproapele tău ca pe tine însuți ” !!! Este cine să ne judece pt faptele noastre …..dacă este …..
Văi de voi cărturari și farisei
Fatarnici
Mihai Budau Vad mulți pe aici, care au făcut câțiva ani de teologie, oricare ar fi ea, și care acum se cred deja mai-marii Sfinților Părinți!
Pleșca Stefan Dacă nuera Putin rămâneți fără răspunsnsuri… Citiți mai mult și ieșiți din tarcul comod al politicii…
Aceștia sant trădătorii lu i Dumnezeu Eretici care vor fi aruncați în foc și Pucioasa și nu vor avea liniște nici ziua nici noaptea
Ionela Balan cine ne pune să ne schimbam credința? Doar o dată din calendar ca să sărbătorim Paștele odată, fiecare cu credința lui.
Conceptii kaghebisto ceausiste
erau analfabeti si nu aveau habar de nimic
Oricine se roagă se roagă
Mihai Budau Iisus se scrie corect si inseamna Unsul lui Dumnezeu.
Angela Prisacariu ai putea iubi pe criminalul care ți-a ucis copilul ca pe tine însăți? Răspunde-mi te rog!.
Un exemplu Koriil cel mai mare ortodox care a dat binecuvântare sa omoară copii și tot ce vine la rand …Se vede cine is sataniști..
Mihai Budau se cuvine să spunem adevarul :în afară de Biserica Ortodoxă nimeni altcineva nu moștenește Cincizecimea . Cine vrea , să vină si să moștenească imparatia lui Dumnezeu . Cine nu , poate să facă orice , ori să latre oricât că va ramane pe dinafară. PUNCT.
,Hristos nu are nicio înțelegere cu diavolul.. „Iată vine și stapanitorul acestei lumi și el nu are nimic in Mine .”
ANTICRI§TII !!!!!!!
mult tulbure in comentarii ,,,,,multa trufie ! ..putina credinta !
https://biblia.ortodoxa.info/biblia/versiuni_paralele/vba/2/20
Nu putem judeca pe nimeni suntem prea mici trăim cu impresia că suntem cei mai perfecti
RESPECT reciproc și neamestec in treburile interne ale celuilalt.Valabil citat din discursul lui N. Ceausescu .👍
Culiță Candu Pun si eu o intrebare…In ce zi a inviat Isus Cristos?!!!Eu stiu ca duminica…tu ce zici🙏
Mai baieti iar va dati cunoscatorii adevarului, fuduli foc !
Imola Vinceller nu canoanele etică morală a fiecăruia
Mariana Bonta ..etica morala dupa canoane , nu după Biblie.
Doina Zaharia poate nu l iubești, dar trebuie să l ierți, că poate acum și lui i – ar părea rău că la un moment de furie nu s – a controlat! Asta e părerea mea, dar aici era vorba de orgoliul de a nu sărbători Paștele ortodocșii cu alte comfesiuni ca vezi Doamne că au nustiu ce haruri mai multe decât alții! Dumnezeu ne-a lăsat pe toți la fel! O zi buna va doresc
Așa vor să ajungem sa ne depărteze de Iisus părerea lor dar nu-i adevărat că Isus nu sta în zidurile lor sta in sufletul omului care îl primeste
Sandica Tinjală Cand faci o slujba la casa ta? Invita macar prietenii si vezi ca nici macar ei nu vor veni la casa ta, in care pretinzi ca e mai mult decat biserica! Asa rezulta, din ce spui.
Adevărul este doar la Isus ! Oare ce a vrut Isus să ne spună cu pilda bunului samaritean ?
acesti „preafericiti” asa zisi trimisi de D-zeu daca ar veni acum Isus pe pamana religiile de azi l’ar omora exact cum s’a intamplat acum 2000 de ani, nici o diferenta nu ar fi, pt ca le distruge afacerea! Si de aici putem intelege f simplu ca aceasta carte numita Biblie, care nu este deloc favorabila pt aceste religii din lume pt ca ne arata starea exacta a lucrurilor si este mai actuala ca si oricand este imposibil sa fie falsa si imposibil de distrus tocmai pt ca D-zeu are grija de acest lucru!… ganditi’va cum ar dori acesti cap ai bisericilor sa o modifice in vavoarea lor dar nu pot! Va scriu un simplu verset din Biblie care arata acest lucru: Marcu 12:38 În învăţătura pe care le-o dădea, Isus le zicea: „Păziţi-vă de cărturari, cărora le place să umble în haine lungi şi să le facă lumea plecăciuni prin pieţe.
Mar 4.2; Mat 23.1; Luc 20.46; Luc 11.43;
39 Ei umblă după scaunele dintâi în sinagogi şi după locurile dintâi la ospeţe;
40 casele văduvelor le mănâncă şi fac rugăciuni lungi de ochii lumii. O mai mare osândă va veni peste ei.”
Dupa ce mori prietene ,ca va veni si momentul acela inevitabil ,unde ajungi ,in neant sau ce esti cu adevarat inainte sa vii pe pamint .am murit, am inviat ,am dat viata ,prea mic ,vezi de tine si nu mai da sfaturi ,uita-te in ograda ta, ca nu tu ai facut universul
Au știut pe dracu ‘!
Erau niște încuiați, plini de orgolii și de interese.
Au creat o religie retrograda și au pus bazele divizării umane.
Dan Roman Cine?
Angela Prisacariu creștinii ia invitat pe catolici la Paștele lor, ei au refuzat…. De ce să sărbătorească creștinii când vor catolicii( cu ei)?
Sorina Vasile ba chear si fara teologie au invatat 2 Vs.biblice, si merg cu ele cu creerul spalat, intrebind, la ce virsta sa BOTEZAT IISUS HRISTOS, aici stau ca mashina pe frina, 🤩🤩🤩🤩
🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Floryn-Ştefan Şandru sint eretici din un motiv foarte mare, si asa este,
Sectele inventate de om, se chiama eretici, sau profetii mincinosi de la urma, ortodossia, are 2000 de ani, este lasata de Sfintii APOSTOLI, care au hirotonit preotii, cititi biblia, .
Restul sint secte create de oameni, de 200 de ani, si pina astazi, se fac secte, arata in biblie un Apostol, bufost, egovist, evangelista, avventista, s asa m d.sint mii de rataciti,
Hai sictir!
Trebuie să nu ne mai rugăm la diavol!
Oare exista diferenta intre gandirea voastra si cea a jihadistilor islamici extremistilor ortodocsi?
bine ca îl apărați voi pe Dumnezeu, nu știu ce ar fi făcut fără voi.
de ce are paznic ereticu, știe că face numai rău !
„cel eretic” nu a construit catedrala de sute de milioane de euro în București când statul sărăcește și susține războiul lui Putin. Propagandiștilor.
Paul Bud Nu s-a construit cu unul ca tine, ofticatule! Referitor la „razboi”, ai vreun argument? Sau doar facebook – ul?
Cucu Neculai mă refer la ortodocși in general. Patriarhul Rusiei a susținut cu mare drag războiul. Parca asta e credința „dreapta”. Mă numești tu ofticat, dar sute de milioane de euro puteau fi folosiți pentru adevărat bine al oamenilor. Eu as vinde catedrala aia unui fraier miliardar, că poate așa refac economiile statului, scad taxele și prețurile 🫣
Ha, ha…
Paul Bud Stai puțin că și Sfântul Scaun de la Vatican a susținut SUA prin Vietnam sau alte țări. Cam ambele Biserici au greșit în privința asta.
Sorina Vasile daca nu era FB-ul nu-ti mai faceai tu profil si o ardeai pravoslavnic pe aici! cine va da voie nene sa promovati ipocrizia la oamenii credinciosi si creduli…?
Nu inteleg aici care sfinti parinti???, Am indoieli destul de grave la nivelul de sus, sincer nu cred in ei si nici in unii care slujesc biserica. Capii bisericesti sunt materialisti cu anumite scopuri .Preotii care au har se deosebesc mult.CRED DOAR IN ISUS CRISTOS SI DUMNEZEU ATOTPUTERNICUL.
Ion Dascalu pai da dar preoții Sint urmașii apostolilor fara ei nu ne putem mintui că fac nelegiuiri e treabă lor ei răspund în fața lui dumnezeu Sf Andrei a încreștinat Rominia .Constantin brincoveanu aluptat împreună cu copii și a primit moarte mucenicească și nu sa lepădat de biserica ortodoxă ,el a continuat lupta cu ereti cu ereticii
Ar trebui sa fie, dumneata ai dreptate citind din istorie, insa da mi voie sa ti spun ca, vremurile acum sunt altfel, imi doresc ca biserica in mod general sa se indrepte asupra saracilor si nelegiuitilor nu sa si urmareasca materialul de sine. Mai mult avandu l in vedere pe acest kiril care i ultra materialist n are nici in clin nici in maneca cu credinta este SATANIST SI MAI SUNT CA EL.
Ivonn Ivonina De unde atîta ură și venin ???
Pagina asta este plină de răutate asta nu este credința adevărată.
Boicu Alexandru Marius Dar care e credința adevarată? Sa batem palma cu ereticii care vor o singură religie pe tot pamantul si aia sa fie a lui Lucifer, cel slavit in liturghiile lor?
El S-a ridicat în sus și le-a zis: „Cine dintre voi este fără păcat să arunce cel dintâi cu piatra în ea.”
Să îi pupați crucea lui kiril putinescu și ouăle de sub ea ortodoxy” nespălați!
Sorina Vasile intoarce-te la locul tau că se arde tocana de cartofi.
sunteti toti o apa si-un pamant…lacomi de bani si de averi
Florin Margea SI LA UNII SI LA ALTII LE INDIFERENT DAR UNDE NU I CREDINTA OAMENII INDIFERENT DE CONFESIUNE NY SI DAU SEAMA. PE SATANA IL INTERESEAZA DEZBINAREA BISERICII ORTODOXE RADACINA CREDINTEI IN HRISTOS .
Mihail Anghel m ai pune mana pe carte. Radacina Credinta in Cristos au fost apostolii care erau iudei nu ortodocsi si toate bisericile crestine abia la 312 sau unit sub denumirea de catolicism si abia la 1051 apare ca dogma ortodoxismul in sanul biserici catolice.
Da credinta in Cristos mantuie nu dogmele .
Mihai Budau Una în credință, dar sectanții buruieni crescute la umbra bisericii, atacă mereu ortodoxia. Vreți să ne modificați Sfânta Liturghie, Sfânta Spovedanie, Sfânta Împărtășanie, să nu mai credem în Sfânta Cruce, în Maica Domnului și în sfinți . Nu avem nevoie de sfaturile sectantilor. Nici dacă bat la ușă disperați. La ușă rămân. Eu nu le răspund.
Culiță Candu cadavre suntem noi păcătoșii. Nu sfinții, care au bineplăcut lui Dumnezeu. La sectanți nu există sfinți. Niciun sectant sau eu, nu vom deveni sfinți.
Florin Margea e bine că ai mărturisit.
CE cautati cei care nu sunteti Ortodocsi aici???
Gi Gi Gi Cine e asta,tu?
Ereticii l-au pus pe Dracul în mijlocul lor! Acum nu mai este „Hristos în mijlocul nostru”?!
DACĂ JEGURILE ASTEA PARAZITE, SUNT ..SF .PĂRINȚI , CE RĂMÎNÈ A FI TATA ȘI MAMA ….MAIMUȚE …???!!!
SĂ VĂ FUT ÎN GURĂ PE CEI CARE -I PROMOVAȚI PE ACEȘTI PARAZIȚI…..AI NIMĂNUI , SAU A PULIMII.
Maryo Maryo da eu sunt șeful mare de la patriarhie! Tipul cu AMG și aur barbă bani multi și clopot
Virginia Balanel de la hristos si ioan botezătorul a inceput botezarea oamenilor ,inainte de hristos era taierea inprejur din legea lui moise vechiul testament,ortodoxia boteaza copii de mici ca sunt uni copii care mor de mici dar sectanti nu inteleg,si sectanti au aparut in anu 1500 ,unde au fost 1500 de ani ,pitulati
Alexandru Maxim da nu uraste nimeni ,in biblie scrie ca nu trebuie sa avem treaba cu inchinatori la idoli ,asta este porunca data de domnul iisus hristos pentru crestin ,acuma daca oameni crestin vrea sa țina poruca sa nu aiba treaba sau sa se uneasca cu inchinatori la idoli ,aia nu înseamnă ca ai uraste ,casa se uneasca toate religiile trebuie se devina toti crestin ,si ei asta nu vor
Iar a aparut maimuta asta spalata pe creier ????
Amin!
Ionela Balan eratați-mă dar în prezent”Putin respectă cu adevărat cea ce a spus*HRISTOS*”!!!
VEDEȚI CĂ MULTĂ LUME ÎI DĂDEA DREPTATE LUI STALIN ,,,,!
ERETICI tot cei care l-au răstignit pe IiSUS dar îmbrăcați de moarte Barabas era mult mai credul decit Ei
Virginia Balanel nu aveți nici 40 de ani
După al-2-lea război mondial,teologul Creștin Ortodocs(Stalin),a scos în afara legi Biserica Ortodocsă Rusă.La fel au făcut și comuniști din România au demolat biserici
Dani Gheorghe Voi ortodocşi ați început tot acest „balamuc „ce aveţi cu catolicii?nimeni nu a cerut să treceţi la catolici, era vorba să sărbătorim împreună Paştele, faceţi din ţânţar armăsar.
Adevarat spus cu cei eretici să nu te însoțești cu ei. Căci nu fac o mărturisire adevărată față de Dumnezeu Tatăl ceresc și despre enoriașii care îi pastoresc
Mihai Budau de ce nu sărbătoriți pastele voi după noi și nu noi după voi dacă tot doriți sa fim împreună?
Mihai Budau A fi implinitor al hotararilor Sf.Parinti, nu inseamna a fi fanatic! A incalca hotararea lor, arata arata o voie proprie! Cine e spalat pe creier?!?
Alexandru Maxim Taliban e absolut cu totul decat a pastra hotararea Sf.Parinti! Mai citeste dragule…
Gabor Manuela in 2007 am fost la mormântul Domnului cind a coborât lumina sfinta! Am văzut și in primele nminute nu frige! Noi ii primim cu drag pe toți dar nu suntem de acord sa facem compromisuri. Dacă catolicii cred ca au dreptate sa țină mai departe data lor
Toți sa vina la biserica ortodoxă sa se boteze șisă respecte rinduielie ar fi corect
Relu Relu și Patriarhul Kiril știe ce postează acești schismatici ? Nu prea cred ! Nici lui nu i-ar conveni .
Sfitii parinti nu vor fii asezati in Rai linga eretici, pe ei ii va lasa Dumnezeu jos pe pamint sa se pocaiasca, de intrigi si pus etichete, ura, zavistie, mindrie si idolatrie!! Ca nu degeaba ii numea Isus calauze oarbe, care nu intra si ei in rai si nici pe altii nu i lasa invatindu i la ibtrigi si ura si la a crede ca doar ei sunt cei mai buni si sfinti si ei sunt calea dreapta, 😀 Doar Isus este CALEA, ADEVARUL SI VIATA SI DOAR PRIN MINE SE AJUNGE LA TATAL, spunea Isus, nu prin ortodoxie si nici prin alte religii, ci printr o relatie personala cu Dumnezeu, nu mai propovaduiti o religie, ci pe Cristos cel Rastignit, auziti irtodiximea.??!!!
Biserica ( sau mai bine spus slujitorii ei ) care au furat bisericile greco-catolice si nu vor sa le retrocedeze ,mai sunt crestini? Sa nu furi spune o porunca ! Si sa fii frate de credinta cu Kiril de la Moscova ,nu prea este o mare onoare !
Pregătirea voastră este total deviată! Sunteți niște schismatici plini de minciună și ură și nu vedeți în jurul vostru pe cei ce au nevoie de iubirea lui Cristos!
Dani Gheorghe Aţi deschis un viespar şi acum nu ştiţi ce să mai vorbiţi
Dani Gheorghe Mai terminaţi-o cu lumina sfântă!!!!!!
Gabor Manuela nu am cu cinesa vorbesc
Eretici sunteți voi care nu-L recunoașteți pe Hristos in semenul vostru! Sunteți un grup anticreștin!
Rusine sa ne întâlnim cu așa ceva neam pierdut credinta și neam rătăcit Satana pune mina pe toți RUSINE MARE ÎN FATA DOMNULUI
Maria Turtureanu ce importanta are scrisul ? Nu putem îndeplini legea iubirii dacă e scris Isus sau Iisus ? O litera ne retine sa respectam cuvântul lui ?
Ferește-te de orice credință sau ideologie care promovează diviziunea între tine și restul oamenilor!
Doamne iartă -i ca nu știu ce spun nu ne obliga nimeni ești liber sa alegi
👍
Dani Gheorghe 😇😇😇
Sfinții părinți n-au interzis nici o legătură. Biserica mafiotizata a făcut-o
„SFINTII PARINTI” IN IMAGINATIA VOASTRA! EI SUNT ERETICI…NU SFINTI! SFANT ESTE DUMNEZEU!
ACESTIA SUNT HOMOSEXUALI, PEDOFILI, CURVARI, HOTI, MINCINOSI SI ANTICRISTUL INTRE EI, PAPA FRANCISC! TREZITI-VA!
In cazul asta de ce tocmai capii ortodoxiei au dat mâna cu ereticii. Noi, mirenii, mai contăm? Am fost părăsiti de stat, acum suntem părăsiți de biserică. Bravos, națiune, halal sa-ți fie!
E clar c,a lumina zilei ecumenism,globalism,,,,spuneau că calendarul Iulian a rămas în urmă cu 13 zile ,,,dar uite unde ne,a adus calendarul gregorian,,,,la crislam,,,,
Toporan Daniel Tine tu Crăciunul cu Putin și Kiril Nu cu noi catolicii!
Noi sărbătorim Crăciunul odată cu voi dacă nu știai,despre Paște era vorba sa punem o data comuna ca dacă sărbătoriți oda cu noi aveți și voi lumina de la Sfântul mormânt ca doar ca-n e pastele ortodox se aprinde lumina
ce cauta papa cu ierarhi ori papa e cu ecumenismul sau prea inalti nostri,,,,rusine sa le fie de masoni
Mihai Budau papistas eretic
In mijloc, anticristul, în părți, cei ce au părăsit Legamantul Sfant……scrie la cartea lui Daniel!
Toti oamenii sunt egali in fata Domnului,nu exista religii suoerioare si inferioare,daca acestea propovaduiesc iubirea intre oameni si facerea de bine!!!