Selectați pagina

România. Ministrul marionetă și “educația” digitală, super evaluată, a copiilor noștri

România. Ministrul marionetă și “educația” digitală, super evaluată, a copiilor noștri

electronizarea_invatamintuluiAflată sub o guvernare a cărei deviză pare să fie “nici un dobitoc de ministru, fără o nouă schimbare”, o Românie atacată pe toate planurile, nu este scutită nici de sacrificarea celei mai de preț avuții a ei, copiii. Cu instrucțiuni parcă preluate direct din “Brave new world”, Ministrul Educației, Remus Pricopie, acționează metodic înspre distrugerea tinerelor vlăstare impunând evaluări peste evaluări și ce-i mai grav, “digitalizarea” sălilor de clasă.

Într-o lume condusă de către pseudo-elite, viitorii adulți trebuie să aibă creierul șuntat de mici, lucru îndeplinit cu brio de gadgeturile electronice fără de care micuții nu vor putea trăi curând, dacă lui Pricopie i se permite să-și ducă planul la îndeplinire.

Deja încep să se vadă influențele clar nefaste ale tehnologiei lăsată necontrolat în mâinile copiilor. Aflat în Biserică, am asistat la o fază care m-a uluit:

O coadă de părinți cu copii mici pregătiți pentru Sfântă Împărtășanie, un tânâr tată cu o fetiță de 2 ani în brațe. La un moment dat, fetița face urât de tot – tâticul încercase să îi ia din mânuțe, “smartphone-ul”. Pentru a evita un scandal, i-l pune împăciuitor la loc, dar când ajunge în fața preotului pentru Împărtășanie, fetița se zbate din dreapta în stânga, pentru a evita distragerea atenției ei, de către omul care încerca să îi dea Sfintele Taine. Tânărul tătic și-a luat odrasla concentrată pe mobil și a ieșit din Biserică cu ea, precum intrase.

Ăsta este exact genul de oameni pe care “elitele” încearcă să-l producă pe bandă rulantă: superficiali, inculți, cu atenția pe lucruri dăunătoare sau triviale, incapabili să citească o carte, sau să raționeze.

O clasă de sclavi desăvârșiți, care nici măcar nu vor putea să chestioneze acțiunile guvernanților sau cele ale manipulatorilor din umbră.

 

Potrivit lui Pricopie, peste cinci-zece ani, sălile de clasă vor fi digitalizate, lucrul acesta fiind necesar întrucât copiii sunt, în permanenţă, în contact cu lumea digitală.

“Lumea digitală este lumea lor, ei sunt în permanenţă în legătură cu lumea digitală. Este clar că, peste cinci sau zece ani, sala de clasă va arăta cu totul şi cu totul altfel decât arată astăzi. Sala de clasa va trebui să fi o sală de clasă digitală.

În acelaşi context, Remus Pricopie a arătat că sistemul educaţional românesc trebuie să aibă viziune pentru viitor. “Cred că sistemul educaţional românesc trebuie să privească spre viitor. Tehnologia, telefoanele inteligente, tabletele, calculatoarele fac parte din viaţa noastră şi a copiilor noştri. Forma de exprimare a informaţiei este din ce în ce mai importantă pentru noi, adulţii, şi cu atât mai importantă pentru copiii noştri. Mediul digital permite interactivitatea şi dinamismul pe care îl aşteaptă tinerii şi consider acest proiect un început promiţător”, a explicat demnitarul.

Primul manual digital realizat în România şi aprobat de Ministerul Educaţiei, “Lecţia verde – Creează-ţi mediul!”, se adresează elevilor din clasele III-VII şi a fost lansat miercuri de minister şi Holcim România.

De-a dreptul periculos idiotul…haideți să aflăm și reacțiile Românilor vis-a-vis de acțiunile sale. Chiar mai bine ar fi dacă nu s-ar rezuma la vorbe, ci s-ar uni în acțiune pentru a-și salva copiii!

Ce inseamna manuale digitale, citesc manualele pe monitor? Munca la computer produce boli profesionale. Nu ar fi totusi recomandat ca elevii sa citeasca carti pe suport de hartie?.
Am doua argumente. Te misti mai repede intre paginiile unei carti, unui document pe suport de hartie, chiar mai repede decat in .pdf. Ceea ce este esential cand inveti. Eu nu pot invata citind documente pe computer, ci le printez pe toate. Si apoi le marchez cu markerul. Se lipeste informatia mai temeinic de mine.
Apoi, ochelarii. E adevarat ca poti face zoom pe computer ptr vizualizare, dar totusi, tiparind niste carti cu fonturi potrivite, cred ca elevii sunt mai castigati decat citind manualele pe computer. De fapt e o smecherie aici. Cred ca manualele isi vor schimba calitatea (in rau-nb), adica vor deveni interactive, gen aplicatii, jocuri, etc.
O sa vedem , eu sunt sceptic cu initiativa asta. personal nu mi-as lasa copilul sa citeasca lectiile pe calculator, nu e bine… are timp daca vrea sa stea pe scaun, sa isi strice si ochii atunci cand va fi la locul de munca. Nu e cazul sa incepem din scoala cu asta.

I-a intrebat cineva pe psihologi, oftamolgi? Ce consecinte are aceasta asupra sanatatii copilului. Cine impune asta? E o alternativa, o optiune sau e obligatoriu?

Inca un exemplu de “forma fara fond”: in mediul rural, scolile mor in picioare, profesorii sunt batrani sau foarte tineri, cu studii la fabrici de diplome. cum sa implementezi acolo “manuale digitale”. (au ei metode, nu asta e problema – nb)
doi: orice om cu experienta si nu hipsteri sau fufitze de multinationala poate confirma: lectura pe ecran de calculator DISTRUGE caracterul, modul de a memora etc.
Nu ne putem impotrivi modernitatii, dar haideti sa nu o fortam mai mult decat este nevoie. Toate la vremea lor, si asa copii nostri sunt deja batrani la 14 ani.

Ca de obicei, miniştrii evită problemele grele şi se leagă de fleacuri.
D-le ministru, problemele şcolii româneşti sunt:
– creşterea violenţei în şcoli;
– înflorirea prostituţiei şcolare;
– consumul de droguri, etc, etc.
Acestea sunt problemele pe care trebuie să le rezolvaţi !
Nu introducerea manualelor digitale este o prioritate, ci înfiinţarea de şcoli de corecţie, de şcoli speciale.
Altfel veţi face ca şi d-na Andronescu, care a primit în vara trecută o singură misiune de la primul-ministru, introducerea bacului profesional, şi nici pe aceea nu a fost în stare să o rezolve.

O aiureala totala! S-a preluat metoda din fabrici si se aplica la copii? Inca un exercitiu de putere a adultului asupra copilului!
Bagati stres cat cuprinde in copii si in familiile acestora, don’ ministru, ca sa justificati rolul birocratiei ministeriale…
Dumneavoastra nu vedeti cum protesteaza elevii la acest sistem scolar, chiul, violenta, noninteres? Se vede ca nu ati citit nimic din Foucault!
Si cum de ati ajuns la aceste masuri, le-ati discutat cu elevii sau cu parintii lor?
Faceti manuale atractive, mariti gradul de atractivitate a scolii in comparatie cu netul si cu vizualul, simplificati birocratia, scolarizati profesorii, schimbati programele analitice, orientati scoala catre viata.. lasati masinaria disciplinara si teroarea dosarului care contine evaluari..

Toti au ajuns sefi si sefuleti ca in comunism. Un pic de bla, bla, la partid, si gata promovat manager, director, mare sef, bine platit, si …hop..habar nu are ce trebuie sa faca.
Asta e filozofia elitelor comuniste care si-au trimis copii la scoala ca sa fie conducatori, si apoi sa faca experimente pe multimi.

Unde e principiul sanatos, cum zicea maica-mea

“Copile, inavata o meserie, si daca te duce capul apoi faci si scoala. In viata totul se poate pierde, casa, averea, dar ceea ce stii nu iti poate lua nimeni, doar Dumnezeu”

Unde e? Toti astia prin ministere, invart hartii si strategii crezand ca noi nu stim ca “hartia suporta orice”. Pentru asta nu merita sa primeasca bani.
Fac proiecte fara sa aiba obiective masurabile. Cu asta ar trebui sa inceapa. Unde vreau sa ajung si sum masor.

Eu sunt un optimist, dar suntem terminati.
Nu vad nici o solutie sa schimbam acesti oameni. Daca nu intervenim brutal, o sa sacrifice vreo 3 generatii pana se va schimba ceva in bine.

Primiti ce ati votat, bataie de joc si experimente pe banii nostri !!

Nu putem crea specialişti prin învăţămânul de masă, fără concurs de intrare, dar şi mai grav fără cadre abilitate pentru trimiterea absolvenţilor de clasa a opta, acolo unde au un adevărat har Dumnezeiesc!

Aşa vor dispărea toate posturile ocupate de odraslele securisto-comuniştilor aflaţi de peste şase decenii în profesii cheie, iar prin oportunitate aceştia blochează ,,omul potrivit, la locul potrivit” . Oare mai apucăm asta?

In speranta (inca mai am speranta… grav) ca cineva responsabil va citi ceea ce scriu:
1. Atata timp cat un profesor debutant ia 700 lei si unul cu toate gradele si vechime maxima 1500 scoala nu va putea constitui singurul job sau singura sursa de venit. Se va recurge la al doilea job, la meditatii, etc. profesorii or fi numiti apostoli dar au si ei familii pe care trebuie sa le intretina!
2. Familiile trebuie sa se implice serios in pregatirea copiilor lor! In educatie si in cei 7 ani de acasa de asemenea!
3. Curricula de invatamant trebuie revizuita complet!
4. Nu toti elevii trebuie obligati sa faca liceul! Scolile profesionale care te invata o meserie cautata si platita pot fi foarte bune ca solutie pentru dezvoltarea economiei!
5.In invatamant trebuie aplicata depolitizarea! Este un domeniu de care depinde viitorul unei natiuni, ca si sanatatea! Aici interesul national primeaza, inaintea oricarei doctrine politice!

Credeam ca romanul lui ray Bradbury , “Fahrenheit 461″ e un SF… se pare ca incepem sa “producem” o lume in care cartile nu mai au ce cauta mai repede decat ne-am fi inchipuit.

Sa se impuna evaluari trimestriale la parlamentari si la ministrii! Nu au facut nimic in perioada asta, la sapat santuri, sa nu mai vina cu schimbari de programa, si cu noi examene la bietii copii, daca-s mai mici tragem in ei?

Fa simulari si la gradinita, Unde gasesc astia niste cretini precum acest ministru? Fa schimbari reale, anuleaza materii stupide, redu programele scolare care sunt supraincarcate, fa in asa fel incat copiii sa vina la scoala cu o cat de mica placere. Nu o sa scapam niciodata de idioti precum acest ministru care face schimbari fara sa modifice ceva.

Sursa: eufrosin.wordpress.com

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *