Selectați pagina

România: Inspectorii de la Protecţia Consumatorilor au descoperit urme de fecale în produsele KFC

România: Inspectorii de la Protecţia Consumatorilor au descoperit urme de fecale în produsele KFC

Inspectorii de la Protecţia Consumatorilor au descoperit în gheața produsă de KFC bacteria Clostridium, bacterii coliforme şi enterococi i (n.r. provenite din materii fecale). Mașinile de gheață au fost oprite și a fost interzisă folosirea lor.

 Reprezentanții companiei au transmis că a fost demrată o anchetă internă și au decis oprirea tuturor mașinilor de gheață din restaurantele KFC din toată țara.

„În decursul zilei de astăzi, 22.10.2019, am luat la cunoştinţă, din spaţiul public, de rezultatele buletinelor de analiză apărute ca urmare a controlului efectuat de ANPC în restaurantele KFC. Dorim să precizăm încă de la început că avem proceduri stricte de management şi gestionare a gheţii, incluzând inspecţii zilnice, săptămânale şi curăţări periodice ale maşinilor de gheaţă.

În plus, realizăm teste independente frecvente ale gheţii în toate restaurantele noastre. Cu privire la rezultate prezentate de ANPC în spaţiul public, dorim să comunicăm că ne asumăm întreaga responsabilitate şi le cerem scuze clienţilor noştri pentru neplăcerile care ar fi putut să apară. În acest moment, am demarat o investigaţie internă pentru a determina cauzele care au condus la această situaţie ce ne-a surprins în mod neplăcut.

Astfel, vă informăm că am decis oprirea tuturor maşinilor de gheaţă din toate restaurantele KFC din ţară până la finalizarea verificărilor interne”, se arată în comunicat.

Compania își ia angajamentul că vor fi luate măsuri pentru ca astfel de situații să nu se repete în viitor.

„Pentru siguranţa consumatorilor, ne luăm angajamentul că vom aplica măsuri stricte pentru a combate şi a preveni astfel de situaţii în viitor. Dorim să precizăm că, în cadrul restaurantelor KFC, există deja proceduri de bună practică bazate pe principiile HACCP ce presupun un sistem riguros de analiză a riscurilor în punctele critice de control pe toate etapele lanţului alimentar.

Avem un sistem de evaluare periodică la nivel de produse, furnizori şi procese pentru a ne asigura că toate standardele de calitate impuse prin lege sunt respectate”, precizează compania, potrivit ziarunirea.ro

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *