Selectați pagina

România. Alianța Părinților notificare pentru școli: Refuzăm purtarea măștilor de către copii și aplicarea de „substanțe dezinfectante”

România. Alianța Părinților notificare pentru școli: Refuzăm purtarea măștilor de către copii și aplicarea de „substanțe dezinfectante”

Alianța Părinților a trimis o notificare pentru școli în care anuță motivele pentru care nu-și vor da consimțământul asupra dispozițiilor referitoare la obligativitatea folosirii măștii de protecție respiratorie în unitățile de învățământ, precum și folosirea dezinfectanților. Alianța menționează că aceste masuri au fost luate fără consultarea prealabilă a părinților si consimțământul expres al acestora, încălcandu-se astfel autoritatea parintească.

Publicăm mai jos Notificarea pentru școli a Alianței Părinților:

Avand in vedere :
-Ordinul Comun al.MS si MEC nr. 5487/1494/2020 publicat în MOF partea I 804/01.09.2020 -pentru aprobarea măsurilor de organizare a activității în cadrul unităților de învățământ în condiții de siguranță epidemiologică pentru prevenirea îmbolnăvirilor cu virusul SARS-COV 2 si GHIDUL privind măsurile sanitare și de protecție în unitățile de învățământ, în perioada pandemiei COVID-19, raportat la faptul ca aceste masuri au fost luate fara consultarea prealabila a părinților si consimtamantul expres al acestora, incalcandu-se astfel autoritatea parinteasca;

-Caracterul excesiv si abuziv al instituirii masurilor fortate aplicate copiilor, prin care se aduce atingere securitatii vietii, integritatii fizice, psihice si emotional-afective a copiilor, precum si interesului superior al acestora,

va NOTIFICAM ca NU ne DAM CONSIMTAMANTUL pentru :

1.OBLIGATIVITATEA PURTARII MASTII DE CATRE COPIL. Copilul nostru are dreptul de a respira liber, fara nicio constrangere, de a se putea exprima liber si fara afectarea biologica, psihologica si emotional afectiva a acestuia.
-Purtarea mastii de catre copii, permanent, timp de mai multe ore consecutiv reprezinta un act de tortura si rele tratamente aplicate minorilor, mai ales prin ingreunarea procesului de respiratie libera, corecta si completa.
-Practica a dovedit ca mastile puse in circulatie pe piata romaneasca sunt neconforme si nu exista niciun studiu de specialitate acceptat la nivel UE care sa ateste ca purtarea mastii previne si apara de SARS-COV-2.
-Nu exista nici o garantie asumata si prezentata de catre autoritati cu privire la riscurile sau reactiile adverse ale purtarii mastii de catre copii, permanent, timp de mai multe ore consecutiv.
-Masca aduce atingere procesului de invatare si exprimare, astfel incat ascunde mimica fetei, afecteaza pronuntia si altereaza procesul educational.
-Masurile luate produc un efect psihologic traumatizant asupra copiilor si implicit asupra viitorului acestora, prin savarsirea abuzului emotional de inducere a starii de frica atat fata de o eventuala imbolnavire proprie, cat si de a se face vinovat de imbolnavirea altora.
2.APLICAREA de SUBSTANTE „asa-zis” dezinfectante ASUPRA COPILULUI.
-Nu sunt prezentate standardele dezinfectarii, tipul dezinfectantului folosit, calitatea acestuia, cantitatea maxima permisa a fi utilizata asupra fiecarui copil, procentul de concentratie al produsului utilizat, producatorul, procedura de achizitie, etc., copiii fiind vulnerabili la diferitele praguri și concentrații aplicate, mai ales cei care sufera de anumite afectiuni ale pielii si/sau respiratorii.
-Nu sunt prezentate omologarile substantelor dezinfectante folosite in unitatile de invatamant si aprobarea de catre autoritatile medicale pe baza de studii de specialitate si de impact.
-Nu sunt aratate studiile la nivel UE care sa ateste indubitabil ca dezinfectarea efectuata atat de des, astfel cum este impusa in ghidul privind măsurile sanitare și de protecție, nu este daunatoare pielii copiilor si care sunt factorii de risc pentru pielea acestora.
-Nu exista nici o garantie asumata si prezentata de catre autoritati cu privire la riscurile sau reactiile adverse ce pot aparea ca efect al aplicarii si/sau aplicarii in mod repetat de substante dezinfectante copiilor, pe termen scurt, mediu si lung.
3.TRECEREA COPILULUI prin TUNEL CU DEZINFECTANTI LA INTRAREA SI IESIREA DIN INSTITUȚIA DE ÎNVĂȚĂMÂNT.
-Nu cunoastem cum pot fi afectati ochii, caile respiratorii, pielea, producand si un efect psihologic si emotional traumatizant.
-Motivele invocate sunt similare cu cele de la paragraful anterior.
4.EXISTENTA SEPARATOARELOR/PERETILOR DESPARTITORI PENTRU COPIII NOSTRI, indiferent de materialul din care sunt confectionati .
-Inlocuirea mediului care ar trebui sa instituie copiilor o stare de placere fata de actul educational, cu un cadru ostil de tip penitenciar, in care copiii sunt izolati unii fata de altii în cate o cușcă pe care nu au voie să o părăsească, distantati, deposedati de dreptul de a socializa, să nu-și poată recunoaște colegii si cunoaște noii colegi, să nu-și poată cunoaște și recunoaște învățătoarea/profesorii, să se simtă fiecare singur printre necunoscuți….. reprezinta inducerea starii de frica (mai ales frica fata de o eventuala boala si frica de a socializa) si distrugerea prin eliminare a dorintei si placerii de a invata.
-Toate acestea fiind un atentat la interesul superior al minorilor, un act de tortura si rele tratamente aplicate minorilor, care au ca efect producerea de traume psihologice, emotionale, afective si biologice.
5.APLICAREA asupra copilului a ORICARUI ACT DE NATURĂ MEDICALA (termoscanare, vaccinare, administrare de medicamente, etc.), inclusiv triaj epidemiologic FARA PREZENTA SI ACORDUL EXPRES al NOSTRU – PARINTII/REPREZENTANTII LEGALI.
6.Efectuarea PRESIUNILOR PSIHICE asupra COPILULUI NOSTRU prin aplicarea REGULILOR din GHIDUL privind măsurile sanitare și de protecție în unitățile de învățământ, precum si exprimarea fata de copil a oricarui tip de AMENINTARE cu privire la INCALCAREA dispozitiilor prevazute in acest GHID. Nu puteti impune copiilor sa nu respire, sa nu se joace, sa nu rada, sa nu se îmbrățișeze, etc, cu colegii/prietenii sai.
7.EXERCITAREA ACTULUI EDUCATIONAL de catre CADRELE DIDACTICE cu MASCA si/sau VIZIERA, acestea afectand grav pronuntia, procesul de invatare, exprimarea corecta prin distorsionarea sunetelor, etc. , fluxul de comunicare dintre cadrul didactic si elevii sai fiind opturat/blocat si drept urmare, actul educational de transmitere si receptare a cunoasterii fiind absolut compromis.
-Stiintific este demonstrat ca blocajele de comunicare dintre semeni pot produce stress, frica, tulburari psiho-emotionale cu efecte de manifestare anti-sociala, mai cu seama la copii si adolescenti.
8.INTERDICȚIA intrarii PARINTILOR in scoala .
-Scoala este o institutie publica intretinuta din bani de la bugetul de stat, buget alimentat din taxele si impozitele noastre.
-Scoala nu este penitenciar.
-Este dreptul parintilor sa verifice si sa urmareasca îndeaproape mediul, conditiile si modul in care copiii isi desfasoara activitatile extra familiale, implicit si la scoala.
-Este dreptul parintilor de a cere si primi informatii cu privire la proprii copii, pentru perioada in care acestia sunt incredintati unitatii de invatamant la care sunt inscrisi.
-Este obligatia conducerii unitatii de invatamant si a cadrelor didactice de a inlesni si sprijini accesul liber al parintilor in scoala, punand la dispozitie toate informatiile cu privire la copil.
9.Ca ORICE PERSOANA, in afara celor instituite de noi cu aceste drepturi, sa exercite presiuni de orice natura asupra copilului nostru, sa ia decizii in ceea ce-l priveste fara instiintarea, consultarea si acordul nostru expres exprimat, sa il izoleze, sa il transporte, sa il duca la spital etc, cu alte cuvinte INTERZICEM supunerea copilului la orice act de orice natura sa ii afecteze integritatea fizică si psiho-emotionala.
10.INCEPEREA si desfasurarea ANULUI SCOLAR 2020-2021 in forma impusa/recomandata de ORDINUL comun al MS SI MEC 5487/1494/2020, mai ales ca acesta menționează in preambul faptul ca „nicio activitate in comunitate nu este absolvita de riscuri „ și „implementarea măsurilor recomandate în acest ghid nu elimină riscurile de transmitere a virusului sars-cov-2, ci doar contribuie la diminuarea acestora.”
-Nu suntem de acord cu nici una dintre formele de „scenariu” impuse prin acest Ordin comun mai sus mentionat, in conditiile stabilite excesiv si abuziv de catre autoritati, sub egida apararii sanatatii publice, masurile adoptate si care se impun a fi implementate, viciaza dreptul la invatatura al copiilor si adolescentilor datorita actelor de tortura si rele tratamente aplicate minorilor, la care acestia urmeaza a fi supusi.

Pe cale de consecinta, pentru toate motivele mai sus aratate si pentru nealterarea eticii si moralitatii, raportat la o justa cauza, in conditii de legalitate, VA INFORMAM ca NU ne dam consimtamantul ca minorul/minora …………………………………. sa participe fizic si direct, in cadrul unitatii de invatamant la desfasurarea orelor de curs.

Pana la revocarea masurilor abuzive si revenirea de indata la o situatie normala de desfasurare a programului de invatamant, cu respectarea nealterata a tuturor drepturilor si libertatilor fundamentale ale omului in general si a copiilor in mod special, VA INFORMAM ca optam exclusiv temporar pentru forma de lectii on line (SCENARIUL 3 din Ordinul Comun al.MS si MEC nr. 5487/1494/2020 publicat în MOF partea I 804/01.09.2020), ca alternativa de forta majora pentru asigurarea securitatii si integritatii copilului nostru pe de o parte, iar pe de alta parte, pentru asigurarea dreptului si accesului copilului nostru la invatamant, drept si acces opturat de insasi autoritatile statului prin masurile abuzive impuse.
In temeiul art.32 din Constitutia Romaniei, ca unitate de invatamant de stat, aveti obligatia de a asigura forma de lectii on line asa cum este prevazut in SCENARIUL 3 din Ordinul Comun al.MS si MEC nr. 5487/1494/2020 publicat în MOF partea I 804/01.09.2020.
Prezenta notificare reprezintă pe de o parte înștiințarea dumneavoastră cu privire la optiunea pentru forma de parcurgere a lectiilor, iar pe de alta parte înștiințarea dumneavoastră și punerea în întârziere cu privire la dispozițiile excesive si abuzive date prin Ordinul Comun al MS si MEC nr. 5487/1494/2020 si Ghidul anexa, la situația de fapt creată, precum și la prejudiciul iminent ce poate fi generat asupra securității vieții copiilor, astfel încât să nu puteți să spuneți că nu aveți cunoștință de situația învederată.
SOLICITAM inregistrarea prezentei NOTIFICARI si comunicarea de indata a numarului de inregistrare.

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ne găseşti şi pe:

Статьи на русском языке

Статьи на русском языке