Selectați pagina

Prima colecție „LGBT” adusă în România de H&M sub sloganul „Sărbătorim iubirea și egalitatea în toate formele ei!”

Prima colecție „LGBT” adusă în România de H&M sub sloganul „Sărbătorim iubirea și egalitatea în toate formele ei!”

Notă: Poate că ar trebui să nu mai vândă atât, ca să nu mai facă atât profit; sau poate că ar trebui să nu mai vândă de loc. Să ajungă la concluzia că mai bine pleacă în Suedia cu tot cu lgbt-ul lor. E tot mai clar că trebuie să ieşim din UE, NATO, ONU şi toate celelalte construcţii ale mafiei bancare globaliste. Unde să ne ducem? Păi ce, e obligatoriu să fim acolo unde vor să ne distrugă?

O serie de retaileri de talie mondială, de la Converse până la Disney, și-au făcut deja intrarea pe piața mondială cu articole vestimentare și accesorii în ton cu tematica LGBT, pentru a celebra Marșul Pride, relatează Active News

Mai mult, anul acesta, Disneyland Paris a decis să organizeze la 1 iunie, chiar de Ziua Copilului, parada pentru sprijinirea drepturilor comunității LGBT. Iată că modelul a fost preluat și de retailerul suedez H&M, care, după ce anul trecut lansa prima colecție Pride din istorie, din care au făcut parte diverse articole vestimentare pline de curcubee și de mesaje pro-LGBT, acum prezintă o colecție cu tematică LGBT și în magazinele din România. Și din ale cărei vânzări susține că va dona 10% către campania Națiunilor Unite pentru Libertate și Egalitate.

Anunțul postat zilele trecute pe Facebook de H&M sună astfel:

„Sărbătorim iubirea și egalitatea în toate formele ei! 10% din vânzările acestei colecții merg către susținerea campaniei ONU: Libertate & Egalitate (UN Free & Equal). Află mai multe pe www2.hm.com/ro_ro/femei.html #HM

Colecția #LoveForAll este disponibilă în magazinele H&M din Afi Cotroceni, Unirea Shopping Center (București), Iulius Mall (Cluj-Napoca) și Coresi (Brașov)”.

Retailerul suedez H&M anunța anul trecut și lansarea, în parteneriat cu Eytys, a unei colecții unisex de încălțăminte și piese vestimentare pentru adulți și copii, cele două branduri punând accent pe faptul că, în ultimii ani, liniile de demarcație dintre sexe sunt tot mai șterse, informează Ziarul Financiar.

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *